Dagen

Hello!

Idag har jag varit i skolan. Ja... Dagen började såhär:

Jag låg vaken hela natten kändes det som och helt plötsligt börja klockan ringa och det kändes som att jag inte hade sovit någonting, crap tänkte jag då. Jag gick iallafall upp efter ett tag och var sjukt snorig och hade fem kilo slem i halsen. Sen när jag hade fixat mig klart fick jag ont i magen och sen var det bara att gå upp till skolan.

Mådde lika bra som en överkörd groda hela dagen och för att göra hela grejen bättre har jag haft ont i knäna, både knäväcket och själva knät, låren, ljumsklarna, ryggen, överallt kändes det som. Och sen kliar det hela tiden i handflatorna och under fötterna.

Skulle egentligen åkt upp på stan idag men jag orkade inte när jag mådde såhär dåligt och det är så otroligt jobbigt att det kliar hela j*vla tiden.

Men ja. Nu sitter jag här. Skulle egentligen varit på gården men jag kan inte ens räta ut benen för det gör så ont. Men jag lyckades få upp alla mina Bieber-affischer iaf. Har bara en kvar att sätta upp men har ingen mer häftmassa så jag får köpa.

Hoppas att jag mår bra imorgon när jag vaknar upp för imorgon kommer bli en sjukt rolig dag! Mer om det imorgon.

PEACE!


Postat av: F

justin är så sjuuukt fin!

Kika gärna på bloggen med novell om JB, är ny med hela grejen och vill gärna ha feedback! :)

2011-06-01 @ 21:01:13
URL: http://fanficsjb.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0