Trött & febrig (?)

Hello guys!

Ska alldeles strax gå och lägga mig tänkte jag, ville bara uppdatera lite!

Efter det förra inlägget gick jag och Vilma in på akinator och spela ett tag tills jag bestämde mig för att dra hem och hon följde mig med sparkcykeln haha! När jag kom hem kände jag mig helt plötsligt jättedåligt. Jag fick svårare att gå och jag vart tung i armarna och ådrorna i mina händer gjorde ont och huvudet dunkade så mycket att hela kudden rörde på sig och när jag andades kändes det som att andas som när man blivit utmattad utomhus på vintern. I hate it.

Nu mår jag dock ganska bra! Är trött och är lite konstig i skallen just nu (typ yr) men det är nog för att jag suttit vid datorn. Sitter ganska nära skärmen om man säger så.

Men nu ska jag dra!

Peaceout!




Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0