Träning + Chips = Greeeat!

Hello darlings!

Ligger just nu i sängen med smärtor i magen för att jag är så mätt. Tror jag. Dagen började med att jag såg på tv i sex-sju timmar (liiiiiiiv) och sen kom pappa hem med Max och fyf*n vad god cheeseburgare dom har! Sh*t alltså! Me löööves, får värsta barndomsminnena när jag tog första tuggan seriöst. Underbart.

Sen någon timma efter vi ätit upp, om ens det, bytte jag om och sen for vi mot brandstationen, där pappa jobbar, och då spelade jag tennis, basket och lite "yoga" fast sen stack jag upp till gymmet och körde lite kondition, otroligt lite mage och massa ben! Härligt.

Sen stack vi förbi coop på vägen hem och köpte massa tacogrejer och oboy (damn it, har hållt mig borta från oboy typ hela 2011 och nu när jag vill börja träna köper jag det, härligt!). Ska baka kladdiskakis med kusin imorgon hade vi tänkt, hehe! Och när jag åt kladdiskakis hemma hos henne så var oboy-kladdkaka otroligt mycket godare än kakao-kladdkaka. Alltså hennes oboy-kladdkaka var godare än alla mina tusentals kakao-kladdkakor. Sen ska vi hem till henne och titta never say never! Jag är jättenervös, vet inte om jag vill se den längre... Tänk om jag börjar gråta!? Det kommer jag nog göra men ändå...

Och inatt ska jag vara uppe länge ifall jag har någon att chatta med, det är grymt kul. Hoppsan sa är klockan redan halv elva? Jag trodde att den var åtta. Great.

Åt chips förut också, underbart va? Träning + Chips. Väger nog dubbelt så mycket mer än vad jag gjorde efter träningen nu, hehehe. Först massa tacos sen massa chips. Varför kan jag aldrig sluta hetsäta!?

Men hörni nu ska jag gå, ha det otroligt bra!

PEACE.


Beybey i freaking love you! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0