Tjooooooooooo

Hello darlings!

Tänkte ladda in lite skolavslutningsfilmer o sånt jao så kanske kommer upp bilder om nån timma, min brorsa drog nämligen till en kompis för typ en timma sen så ska sitta uppe till minst typ två och se ifall han kommer hem annars låser jag dörren och sover, är jävligt trött. Hehehehe.

Saknar mamma också alltså guuuuuuuuuuuuuud. Jag dör. Jag vill att hon ska vara hemma NU. Orkar inte vänta mer.

Men jao det var väl allt. Det är varmt som fan här och jag svettas som en aa jag vet inte vad det är därför jag skriver som värsta muppen jaaaaao.

Men vi hörs PUSS!


Det här är den ända bilden jag har på dom som dom inte har på sig onepiece hahaha.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0