Systemkamera

Till jul/min födelsedag är jag sjukt sugen på en systemkamera denna gång och har kollat runt lite och eftersom min kamera nu är k a s s och går sönder randomly och efter lagningen var den fortfarande sönder och så så har jag bestämt att jag absolut inte vill ha Nikon utan nu vill byta till Canon. Nikons kvalitét är kass och deras service suger hårt kan man säga!

Så Canon får det bli denna gång! Den kamera jag vill ha är Canon EOS 500D eller Canon EOS 550D. Den ända skillnaden är i stort sett att Canon EOS 550D har lite små grejer som är bättre än Canon EOS 500D samt att priset på 550D är högre än 500D!

Canon EOS 500D + 18-55mm IS Objektiv
500D

Canon EOS 550D + 18-55mm IS Objektiv
550D

Inte stor skillnad eller hur?


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0