Svar på tal


För er som inte ser så står det: Rakar inte du benen? Du går ju endå i sjuan

Svar: Nej, faktiskt inte. Förstår inte varför det skulle vara några problem med att inte raka benen? Och so what om jag går i sjuan, gör det någon skillnad från när jag gick i sexan? Ja jag blir lite dryg, men tycker det är omoget att skriva så. Och anledningen till att jag suddade över ip:n - så att ni inte ska söka upp denna brud. Thanks to my friend Annie♥ kunde jag nämligen göra det. Hehe, är ganska arg ja. Det märker ni nog.

Postat av: Elsa

Hej!

Förlåt men min syster skulle kolla en sak på min data också var jag inne på din blogg då (har läst dina bloggar riktigt länge!) också scrolla hon ner, så hittade hon den bilden och ba -"haha kolla hon rakar inte benen, hur gammal är hon?"

-"hon har precis gått ut sexan"

-"haha okej!"



Hade ingen som helst aning om att hon skrev det för jag gick ut rummet sen och glömde av att hon satt med den. Förlåt!

Kram

2011-06-23 @ 20:12:57

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0