Skoooola.

Hello darlings!

Lite dålig uppdatering, jag vet. Tänkte lägga upp Turkiet-bilderna ikväll/inatt. Kanske inte alla men åtminstonde dag 1 och 2. Men tänkte berätta lite om dagen nu.

Gick upp vid sju och gjorde mig iordning och promenerade sedan mot skolan vid tio i åtta. Vi fick börja med ett geografi-häfte och en utav texterna (den jobbigaste) är borta och jag vet inte vart den tagit vägen! Jag har kastat den tror jag och det är ju verkligen jättekul... En ända text saknas och det är den jobbigaste. GREAT.

Men sen var det redovisning utav prao, det gick hyffsat tycker jag! Sen var det rast och jag snackade med Mathilda och skickade Love in america till henne (som hon längtat efter att jag ska skicka den haha) och sen var det kemi och fysik. Jag och Rikard (en i femman) skulle skriva en text om Astronomi som vi sedan redovisade, det gick skeetabra om jag får säga det själv!

Sen var det iaf lunch, Tikka masala, me löves! Sen var det idrott, vi började med att vi skulle göra massa olika typer utav pyramider och våran idrottslärare fotade oss, haha det var skitkul! Sen efter det hade vi militärboll vilket sög ganska hårt, sen slutade vi.

Efter det hade vi engelska och vi skulle ställa oss på ett led i bokstavsordning med förnamnen och sen skulle vi följa efter våran lärare och vi fattade ingenting och sen kom vi in i ett rum och alla ställde sig runt ett bord och bah: Åhh! Och jag såg skymten utav en flaska och gick närmare och då stod det två tårtor och fyra drickor där!

Så vi fick äta tårta hela engelska-lektionen fast sen hade vi ett litet test om ekvationer och jag failade på den första men sen klara jag det! Så jag är godkänd, sjukt skönt!

Ganska långt inlägg som avslutas med fem minst sagt heta killar!


Jag tycker att Zayn och Niall är snyggast men Harry är inte så dålig han heller! Hehe. Vilka tycker ni?


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0