Shopping

Vad jag köpte när jag och Vilma var på stan, bara två grejer men ändå:


Boyfriend-shorts! Rena drömmen alltså. Gillar ju tighta shorts och boyfriend är ju typ baggy, lösa i midjan och runt benen, men det tycker jag är mycket snyggare än tighta eftersom jag har ganska stora lår. 199:- från H&M iallafall.


En stor, ganska kort tröja. Love it. Den är mycket längre än "magtröjan" jag köpte från New Yorker men ändå inte som en lång tröja. En som man har till stranden med ett par shorts och bikini under. Typ. 79:- på H&M, som hittat alltså!

Postat av: Vilmo <3

Haha, vilken fin min jag har!!

Det ser ur som jag håller på att svimma av eller dö!!!

Hahaah <3

2011-06-15 @ 21:15:08

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0