NSN ♥

Hey all!

Never say never var helt fantastisk, jag är speechless! Även om ni inte är belieber måste ni seriöst titta på den, jag lovar att ni kommer älska honom! ♥

På tal om Bieber, läste precis en underbar novell-blogg och eftersom den är nystartad tycker jag att ni borde gå in nu och läsa innan dom börjar skriva så mycket kapitel att man knappt hittar det första! Klicka HÄR för att komma dit.

Just nu är farmor här för att pappa är ute på krogen och mamma är ju i USA. Och på tal om mamma, mamma och min kusin Carro som vart au pair i USA ett år kommer hem imorgon! I'm so excited! Och ni skulle sett Frida nu ikväll hon var väldigt uppspelt kan man säga, haha.

Men hörni. Har nog inget mer att säga, kanske kommer något inlägg inatt.

Peaceout.


You are amazing boy, i love u! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0