Min dag i bilder.










Började dagen med att spela lite Mario kart. Sen blev det bad och sol tills pappa kom hem. Då blev det toys'r'us där vi köpte en liggmadrass och två badfotöljer. Jag gick även till en utav automaterna därutanför och fick världens gulligaste Hello Kitty-pengargrej och mobilsmycke. Sen blev det Rusta där vi köpte filmer. Jag tror faktiskt vi köpte liggmadrassen på Rusta och inte Toys'r'us... Jaja. Sen blev det Blomsterlandet där vi träffa Eve. Sen drog vi hem och provade madrassen och fotöljerna, underbart.

Det var min dag det.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0