Lista.

DITT LIV

Vad heter du? - Mathilda!
I mellannamn då? - Erika.

Vart bor du? - Örebro.
Trivs du där? - ... No comments. Nej men det gör jag väl.

Brukar du läsa horoskop? - Yesbox.

Har du körkort? - Nej.

Äger du några converseskor? - Jao.

Favoritdjur? - Apa och åsna.

Vad spenderar du dina pengar på? - Onödig shopping!

Senaste konserten? - Jag har faktiskt aldrig varit på en "riktig konsert" men Eric Saade var i Örebro förra året och sjöng Manboy akustiskt, om det räknas?

Sprit, cider, vin eller öl? Dricker inte något utav det.

Brukar du bli för full? - Jag har aldrig druckit.

Antal kuddar i sängen? - En, tråkigt nog.

Kan du baka bullar? - Inte utan recept.

Bläck eller blyerts? - Bläck! Jag skriver mycket nogare då.

Mc Donald's eller Burger King?- Mc donald's helt klart.

Är du allergisk mot något? - Silver tror jag? Nej jag har ingen aning haha.

Äger du ett busskort? - Självklart.

Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Blå fast röd är mycket godare!

Vad åt du till frukost? - En rostad macka och äppeljuice.

Hur ser du ut idag? - Som vanligt, I guess.

Hur svarar du i mobilen? - Hallå/hej det är Mathilda?

Vem ringde dig senast? - Vilma tror jag.
Vem ringde du senast? - Ingen aning.

Antal timmar sömn inatt? - 8-8 och en halv.
Sov du ensam? - Ja, det gör jag jämt.
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Jag äter inte nattmackor, haha.
SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Ingen aning.
Såg dig gråta: Vilma.
Du gick på bio med: Pappa.
Du gick på stan med: Vilma.
Skällde på dig: Mamma eller pappa.
Skickade ett e-mail till dig: Gratisbio.
Tar du droger? - Men för i h*lvete?
Vad är du mest rädd för? - Döden.
Vart vill du gifta dig? - På en skyskrapa i USA eller en strand i Karibien.
Vad hatar du verkligen? - När det är varmt, att duscha och städa.
Har du varit kär? -  Jaaaaaaa jag är jämt kär, Bieber ni vet!
Har du ett jobb? - Nah.
Gillar du att ha folk omkring dig? - Njae jag gillar att vara ensam också.
Är du ett hälsofreak? - Absolut inte!
STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?- Hallå!?
Är du ensam nu? - Nej.
Några piercings/tatueringar? - Näsvingen!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Alla JB-låtar sitter i mitt huvud konstant.
Vill du gifta dig? - Med Justin Bieber JAAAAAAAAAAA, annars nej.
Vill du ha barn? - Med Justin Bieber, JAAAAAAAAAAAAAAA, annars vet jag inte. Även om jag inte vill ha barn just nu i framtiden så vet jag ju inte när jag blir vuxen.
FAVORIT

Rum i huset? - Källaren! Fast jag är typ aldrig där haha.
Typ av musik? - Justin Bieber. ♥
Månad? - Juli!
DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Jag måste tänka. Jag vet inte.
Köpt någonting? - Nope.
Varit sjuk? - Ja lite hängig iaf.
Sagt "jag älskar dig"? - Japp.
Träffat nån ny person? - Nope.
Saknat någon? - Jaaaa.

kramat någon? - Japp.
SENASTE

Låt du hörde: Hör just nu: Runaway love.
Film du såg: Never say never. ♥
Drink du köpte: Beach, jummie.
Mat du åt: Falukörv hahahaha.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Har aldrig ätit det faktiskt.
Längsta bussresa? Ditresan till Turkiet 2011, oh man!


Min framtida man. ♥


Postat av: Fella&Cindra

ååh älskar denna bilden på honom !:o

skulle du kunna hjälpa oss med en grej ? som läsare och så skulle det vara grymt !

2011-06-25 @ 20:52:54
URL: http://bieb.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0