JB history

Jag gick in och kolla på mina gamla bloggar för att se om jag skrivit nåt om Justin Bieber, och titta vad jag hitta!


"Kommer Justin bli min nya favorit? Det får vi se inom en snar framtid..."

Kolla på mig nu?! Haha. Fast detta är inte riktigt sanningen, att jag såg han för första gången.

År 2008 så var jag med Vilma och hon hade inte internet än då och hennes storasyster sa att om vi skulle hem till mig sen skulle vi gå in på youtube och söka på Justin sings. Det gjorde vi och fram kom ett klipp utav Kidrauhl där han sjöng With you för Usher. Vi tyckte att han var skiiiitbra och att han var jättesöt, men när jag sen hörde på Justin Bieber den 28/4-10 så hade jag ingen aning om att det var han. Minnen alltså, haha!


Postat av: Suneeta & Chanel

Tack! =)



Hundrasen heter Leonberger och kommer ifrån Tyskland.

2011-06-19 @ 07:12:28
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0