Jag gav upp!

Hello darlings!

Igår natt gav jag typ upp... Det var sjukt jobbigt och jag kom inte på någonting att blogga om till slut, haha! Men frågestunden är fortfarande igång så fråga på!

Idag vaknade jag typ elva och hoppa in i duschen, grymt skönt. Sen halv tolv åt jag mat sen efter det ringde jag Frida och hon kom hit och vi snackade i soffan ett bra tag och sen bakade vi kladdkaka och sen skulle hon hem och äta och sen typ nu sitter hon på bussen påväg mot stan, hon ska slinga håret, sen efter det ska hon komma hit och vi ska fortsätta vara och sen ikväll ska vi ta med kladdkakan hem till henne och titta på never say never! Sjuuuukt alltså, är jätterädd. Jag vill inte gråta, haha.

Kollade precis på Next 2 you-videon också, den släpptes ju officiellt idag. Herregud vad snygg han är. Jag svimmade nästan. Och jag är ju inte lite avundsjuk på tjejen... HON FÅR KYSSA HONOM! Herregud. ' ledsen '

Haha nerå. Just nu ligger min bebis och sover bredvid mig medan jag läser lite och så.. Han är så gullig och gosig, min lilla björn! ♥

Men hörni nu ska jag fortsätta läsa, i love it!


Hjärta.


Har på mig NSN-tröjan dagen i ära.


Kladdiskakis, chokladisgräddis och colis.


Vovven min.


My baby is sleepy!

Postat av: Fella&Cindra

läs gärna vår nystartade novellblogg !

2011-06-17 @ 20:29:32
URL: http://bieb.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0