Inläggen försvann!?

Hello darlings!

Har lagt upp två inlägg idag som tydligen inte kommit upp!? Great.

Sitter här... Klockan är halv två på natten och jag är hungrig fast jag åt huuur mycket som helst förut. Lever på vatten för tillfället. Jag är otroligt sugen på godis, chips, glass, you name it. Men jag kan inte äta sånt om jag ska bli smalare. Jag är så trött på allt fett som hänger överallt och då tänker jag att jag ska börja träna, börja ut och gå med Viggen långa promenader och ut och jogga och äta bra men varje dag tänker jag "jag börjar imorgon istället" med någon j*vla dag måste jag ta tag i det!

Så imorgon ska vi och träna på pappas jobb, grymt! Måste verkligen sätta fart med detta nu och jag tänker börja imorgon. Jag ska äta mindre och försöka äta grönsaker. Även fast jag hatar det (morötter, sallad, gurka och sparris är undantag!).

Nu kommer jag säkert säga det här och så kommer det inte hända... Men jag vill det här. So badly. So damn badly. Jag kommer försöka iallafall. Håll tummarna!

Ska snart gå och lägga mig antar jag, ska lyssna lite till på musik bara och titta på bilder på Zayn Malik, Harry Styles och Niall Horan. Kommer aldrig bli trött på One direction, I promise! (PS. Jag vet att Liam och Louis också är med i bandet men dom är inte lika snygga som Zayn, Harry och Niall!)


Han ser jättetrött ut haha naaw! ♥

Postat av: Jessica Isaksson

Hej Mathildi! Kan du hjälpa mig med design till bloggen någon dag? Kram

2011-06-16 @ 22:08:51
URL: http://jesseisaksson.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0