Hemsida

Hej på er!

Funderar på att göra en hemsida där jag postar massor utav bilder man kan ta och fina quotes (citat) och kanske gratis designer och så men jag vet inte riktigt. Vad tycker ni people? Det kanske blir lite jobbigt men eftersom jag älskar att leka i photoshop så antar jag att det kanske bara blir kul?

Ska göra hemsidan i moonfruit eller webs.com. Förmodligen moonfruit, mycket roligare och man har massor mer funktioner att välja på där! Webs är så lätt, för tråkigt liksom...

Men vad tycker ni kära läsare!? Det är ju ni som kommer gå in där liksom.


Postat av: Jessica Isaksson

Gör det, det värkar skoj!

2011-06-16 @ 23:32:46
URL: http://jesseisaksson.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0