Härlig dag

Hello darlings!

Dagen idag började med att jag vaknade typ tio-halv elva och smsade Frida, kort efter det ringde hon. Imorse klockan typ sju-åtta skulle dom åkt till Arlanda men när hon ringde sa hon att det hade blivit helknas med förseningar på Carros plan så dom behövde inte åka förrän typ tio-elva tror jag?

Sen efter det gick jag upp, gjorde rent piercingen och gick ut en promenix med Viggen. Jag måste säga att fyf*n vad hundbajs luktar! Usch och fy jag fick kväljningar när jag skulle knyta ihop påsen, det får jag jämt. Så otroligt vidrigt.

Sen efter det gick jag hem och åt frukost, bytte sen om till bikini och byxdress. Satte mig framför datorn en stund och sen skulle vi äta lunch, OH MY GOD VAD ÄCKLIGT! Pasta och asgamla chicken nuggets!? Åt inte ett shiit. Direkt efter det bakade jag och Isak kladdkaka... Hehehe. Sen fikade vi och efter det solade jag, grymt skönt! Äntligen sooooool! Sen badade jag och solade baksidan tills vi skulle åka och lämna farmor och handla till kvällen.

Sen när vi skulle åka hem åkte vi direkt till Carro och hälsade på henne! Det har redan gått 13 månader sen hon åkte för att vara au pair, otroligt!

Sen åkte jag och pappa hem och lagade mat till mamma eftersom hon också kom hem idag, hon var ju där med Carro den sista veckan! Sen när hon kom hem åt vi och hon visa lite bilder och så snacka vi. Men mammas bagage är borta... När hon skulle checka in i Paris så kom tydligen inte väskan med och då skulle dom skicka med den väskan på nästa plan hem till Sverige men den kom inte så aa... Den är borta med andra ord. Så allt hon shoppat i New york och allt innan är borta. Hur kul är inte detta!?!??!??! Jättekul. Mm.

Men nu blev det här inlägget otroligt långt. Avslutar med två bilder då. En på 1D och en på JB. Hehehe.


Swag!


Hahahahaha. Zayn är lätt hetast på denna bild, hihihihi. ♥

Postat av: Emma

sv; klart du är!<3

2011-06-18 @ 23:26:21
URL: http://emmabloomberg.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0