Good morning

Hello!

Vaknade för typ en och en halv timma sen och jag var så törstig så ifall jag inte hade varit törstig hade jag kunnat somna om för jag var tvungen att öppna ögonen och titta vart flaskan var och då blev jag ju klarvaken på en gång. Då gick jag upp, satte på mig min morgonrock och sen hörde jag att det ringde och mamma prata och pappa kom in och sa att väskan kanske "var på G" och då gick jag och la mig i hennes säng och då skulle väskan tydligen komma hit till vårt hus med taxi mellan 17-00/24!

Herligt. Sen åt vi frukost och sen tog jag lite bilder på mitt väldigt fina rum och sen satte jag mig här. Btw alla som känner mig, har en ny msn så ifall någon med JB och 1D-liknande msn addar er så är det jag! Hehe.

Här kommer iallafall bilderna på mitt åh så vackra rum. (© på bilderna, även om jag inte skrivit dit det)


Bredvid min säng...


Klädhög...


Skrivbordet...


Och sängen...

Städa idag kanske?


Postat av: Sara

Svar:



1: <3

2: <3

3: haha, jaa!:D<3

2011-06-19 @ 12:42:42
URL: http://sarasomskriver.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0