Glad midsommar!

Hej på er alla!

Hoppas att ni haft en awesome midsommar och också kommer dom sista tre timmarna. Jag själv har stått vid chokladhjulet nere vid våran traditionella midsommar-firande här i byn och det var väldigt uppskattat! Vi tjänade ihop otroligt mycket pengar måste jag säga och som tack fick vi hur mycket gratis korv vi ville, en gratis godispåse och varsin gratis mjölchoklad! Otroligt snällt utav dom.

Sen gick jag hem och då var Frida och hennes familj här! Förutom Carro då. Så jag och Frida satte oss i solstolarna och snacka lite men sen blev det kallt så då hoppa vi upp i utesoffan med en filt + pringles och mös! Hehe fast inte så länge för hon skulle hem och packa för hennes familj skulle sova över en annanstans!

Och inte långt efter det kom min moster och hennes sambo och dom åt grillat här, mycket gott! Sen åt vi en awesome tårta till efterrätt och spelade ett spel. Nu sitter alla och tittar på TV utom jag för jag var tvungen att kolla upp JB-händelsen och kolla alla novellbloggar, facebook, o.s.v. Nu är det bara twitter kvar som jag ska kolla när jag skrivit klart vilket jag har nu!

Vi ses väl senare med bilder, om inte imorgon. Imorgon ska jag och mamma till smultrongården, heeeeerligt!

Kram på er.


Yeah bebe!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0