Frisör, bada, Jessica och Vilma...

Hello darlings!

Dagen har varit otrooooligt rolig måste jag säga! Började dagen med att jag gick upp och åt frukost, kollade på MTV. Sen bar det av mot frisören och klippte av det slitna håret och klippte lugg! Vill inte skryta eller något men det blev mycket bättre än förra gången jag klippte lugg... JAG SÄGER INTE ATT DET ÄR SNYGGT (för då kommer vissa tjejer snacka skit...) MEN JAG SÄGER ATT DET ÄR BÄTTRE ÄN FÖRRA GÅNGEN.

Sen efter jag klippt mig öppna vi poolen och chilla ett bra tag tills Eve och hennes mamma kom! Jag och Eve börja med att bada sen torkade vi lite sen drog vi till golfkiosken och handla godis sen drog vi hem och spelade Mario kart och sen drog hon hem! Mycket kul måste jag säga, haha.

Sen lite senare kom min kusin Carro och badade, det var runt 30 grader mitt på dagen idag! Härligt! Sen på kvällen kom mormor och åt hos oss och sen när vi ätit upp och satt ute på altanen åkte Jessica och Vilma förbi på rollerblades så då tog jag mina rollerblades och vi drog ner till lekparken och satt där och snacka en massa och sen drog vi hem till mig och lämna mina rollerblades för mina knän dampade och sen gick vi (dom rullade då, haha) till John-Erik och jag gömde mig bakom en bil och kom sen helt randomly upp och Janne (John-Erik) blev rätt glad och sen stack vi hem till Jessica.

Jag och Janne drog Jessica och Vilma på rollerblades, mest Janne dock, så det blev ganska mycket skratt haha! Sen var Jannes kusin John med också. Vi satt utanför Jessica ett bra tag och chilla, har så grymt kul med dom alltid! Sen vid elva drog jag hem och satte mig vid tvn och nu sitter jag här.

Haha sjukt rolig dag! Här kommer en bild på mitt hår iaf.


Om bara folk kunde börja bry sig om sina egna liv och sluta snacka skit! Kommer aldrig hända på denna jord dock haha.

Postat av: sara

Gud så fint! <3

2011-07-01 @ 15:51:57
URL: http://haringenblogg.seeeeee

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0