Fint från USA!

Hej på er!

Är väldigt arg och mår otroligt dåligt inombords just nu men det är något jag håller för mig själv. Tänkte skriva ett långt inlägg men när jag var klar med det tänkte jag att varför ska jag publicera min ilska bara? Så jag sparade det som utkast. Det var otroligt skönt att få skriva av sig iallafall!

Men nog om detta. Tänkte visa er allt fint mamma gav mig från USA, väskan kom idag runt sju-åtta tiden! Kulkul.

(© på bilderna!)


Amerikanskt godis! Det fick vi dela på! Jelly bellys har jag ätit förut och det är ju ganska jummie! Dom där färgglada remmarna smakade bajs och luktade fabrik kan man ju säga!


Det här är det godaste jag någonsin smakat i hela mitt liv. Sverige borde införa det här snarast! O t r o l i g t. ♥


Nail art pen, Sally Hansen! Fick en vit också (dom vita prickarna på min nagel) underbart säger jag bara. Fungerar skiiiitbra!


Mintpastiller från Victoria's secret!


Body mist från Victoria's secret! Luktar amazing, allvarligt talat. ♥



Underbara shorts!



(Dom gråa är på baksidan, framsidan är helgrå) Trosor från Victoria's secret! Ett par satte jag dock på mig för att mina Björn Borg ger en sån ful troskant men dom ser ut som dom prickiga fast istället för prickar är det färgglada ränder.


Ett par till otroligt fina shorts!


Ett par till otroligt fina shorts!



Ett jättefint somrigt linne!



En otroligt fin klänning men som ni ser på bilderna är jag way 2 fat för att den ska se fin ut på mig...


Jag skäms så otroligt mycket att det just nu rinner en tår nerför min kind. Vet ni hur otroligt fin den här är? Och vet ni att jag är så otroligt tjock att jag inte kan ha den.

Fetma är en sjukdom och dom borde fixa medicin mot den som barn kan ta. För det är fanimig inte kul att ha den.

Postat av: Emma

Du är inte alls fet! Du är normal. Det är inte fint att vara för smal! Du är sjukt fin ska duveta!<3

2011-06-20 @ 00:11:16
URL: http://emmabloomberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är inte tjock älskling! Föresten, helt sjukt va fina kläder! Vi måste åka till usa nån gång!!! :D<3

2011-06-20 @ 00:17:21
URL: http://sarasomskriver.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0