Elgiganten

Hello!

Sitter just nu och svettas det är otroligt varmt hemma hos oss, blä. Ska snart hoppa in i duschen också. Vi skulle åkt till Elgiganten idag men min bror åkte och simma och han har inte kommit hem än så det blir väl inget, damn it.

Annars då. Min fot har svullnat upp igen och man ba lol. Lol lol lol lol lol. Nu har inte bara tån svullnat upp heller utan foten också, hahaha. Det ser så fult ut.

Ska måla naglarna när jag duschat sen, me likey! Ska använda dom nya nagelpennorna hade jag tänkt.

Men ska hoppa in i duschen nu då, PEACE.




Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0