Dom senaste två dagarna

I fredags började dagen med att jag var ensam hemma och jag gick ut med Viggo en liten promenix och spelade sims och sen tittade jag på tv, sen kom mamma hem och Frida ringde och vi bestämde oss för att vara och sen vid sex skulle jag åka till rusta då och Frida åkte med så köpte vi en agility-tunnel, ett agility-hopp hinder och 15 slalompinnar!

Sen åkte vi till sötvaruhuset och köpte massa gottit godis! Sen åkte vi till Mcdonald's och sen hem! Då åt vi och sen gick Frida hem och sen tränade jag och mamma lite med Viggo, fast vi tog bara fram hopphindret och tunneln, slalompinnarna struntade vi i då och det gick riktigt bra! I början var det lite krångligt med tunneln men sen gick det super!

Efter det gick jag in och la mig framför datorn och sen sov jag.

Igår så åkte jag och handla sen kom Frida hit och då solade vi och sen badade vi, första doppet oyeah! Sen gick vi upp och torka, satt och chilla sen hoppa vi i igen och så fortsatte i stort sett hela dagen fast vid det sista doppet slog Frida i tån i poolkanten och det började blöda och en skinnflisa gick bort och nageln kanske gick bort, stackarn! Och vi provade slalompinnarna, det gick inte så jättebra kan man ju säga...

Sen kom Lena (Fridas mamma) och så bestämde vi att vi skulle gå hem till dom och grilla sen! Så mamma packa ihop lax, halloumi och gjorde bakad potatis sen gick vi över dit och grillade det och sen åt vi och jag fick smaka sparris och herre. min. gud. vad gott det var! Jag dooooog. Varför har jag aldrig ätit sparris förut seriöst!? Lika gott som halloumi! Så nu har jag tvingat mamma att köpa sparris. Hehe. Fast hon har inte gjort det än men alltså nästa gång hon åker och handlar.

Sen gick vi hem vid halv elva och jag la mig i sängen med datorn och sov sen.

Och idag ska jag upp på stan med mamma, Frida, Lena och Patrik! (Fridas storebror) Och sen när jag kommer hem ska jag träffa Jacob och kanske Salvijus! Awesome.

Kanske kommer upp en ny design ikväll också, hohoho.

Peace!


Bebis! ♥

Postat av: Frida

Fin blogg ^^

Hoppas du får en bra dag ~

2011-06-05 @ 10:16:24
URL: http://fridisi.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0