Dålig bloggning

Hello darlings!

Förlåt för dålig uppdatering men alltså jag och Vilma har varit två dagar i rad + jag har inte haft internet typ så aa och så har jag inte lust att blogga heller. Nu är det en söt kisse på vår trädgård, naaw.

Aja idag var jag på stan med Vilmis och jag köpte en jättefin randig tröja på H&M och ett par boyfriend jeansshorts på H&M, u n d e r b a r a. Såg även Martin Stenmarck men eftersom Vilma tyckte att "han också var en människa" fick jag inte ta en bild med han. Happ. Åt även bacon cheese idag för första gången, mcdonald's för den delen också, på ett år. H*lvete vad gott det var. Och smakade en utav Vilmas chicken nuggets. Jag är förälskad.

Är lite deprimerad också eftersom 1D är i Sthlm och jag får inte träffa dom. Great. Och så är jag och min storebror ensam hemma. Är inte så jättekul. Saknar mamma. Hon och Carro får gärna komma hem nu alltså.

Men hörni nu ska jag göra något som piggar upp mig - nageldesign. Hörs någon dag, peace.


Bara för att jag älskar bilderna på dom i onepiece hihi. ♥

PS. Kameran fungerar nu igen så bildbomb kommer så fort som möjligt. Alright peace.

Postat av: maja

fett bra blogg

2011-06-12 @ 22:55:43
URL: http://awzomegirls.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0