Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål? För tillfället är väl mina mål att... Äh jag vet inte jag har inga mål?

Mina drömmar. Mina allra högsta drömmar är att få träffa JB och 1D, det skulle vara underbart. Sen att få en kompis till min bebis (en till hund med andra ord) och sen att bli en rik biljardär när jag blir vuxen, men hur stor chans är det att bli det liksom?

Sen mina önskningar. Dom är väl samma som mina drömmar, hahaha jag suger jag vet inte vad jag ska skriva.

Thumbs up anyways.




Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0