Dag 26, 27, 28 och 29.

Dag 26 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Jag skriker för jag ser en sådan ful människa.

Dag 27 – En låt som får mig att gråta.
Sorgliga låtar, vilka som helst. Fast dom flesta lugna låtarna kan få mig att gråta när jag är känslig. Lål.

Dag 28 – Mitt favoritprogram – och varför.
Jag har massa favoritprogram! Jag listar upp min top 10 för det går inte annars.
(Nej, nr 1 gillar jag inte mer än nr 10, gillar alla lika mycket annars skulle jag inte göra listan!)

1. My life as Liz, för att hon är grym.
2. Jersey Shore för att jag gillar dramat.
3. South park för jag gillar humorn.
4. Teen mom för att när man ser vad som ska hända på nästa program blir man fast.
5. Alla sorters matprogram för att jag bara gillar det, har ingen aning om varför egentligen.
6. Top model för att jag gillar att se vilka som det går bra för och vilka som åker ut.
7. Simpson för att när det är reklam på Top model så är det inte reklam på Simpson.
8. MTV's musikprogram på morgonen för att dom har sån bra musik.
9. Stand up för att det är så sjukt kul.
10. Total blackout för att dom ser så dumma ut!

(Klockan är faktiskt tolv så då är det den första!)

Dag 29 – Min favorithögtid.
Min favorithögtid är nog jul eller nyår.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0