Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Jag har en näspiercing. (Och det var anledningen till att jag valde den där uppf*ckade bilden hehe.)
2. Jag är en belieber.
3. Jag är ganska envis.
4. Jag är väldigt bortskämd. Hehe.
5. Jag har en pool.
6. Jag bor på landet.
7. Jag är vegetarian.
8. Jag är en ninja och alien.
9. Jag är beroende av att pilla på mina nagelband och dra av gammal nagellack av mina naglar.
10. Jag har konton på alla möjliga spel, även fast jag inte spelar dom. (Habbo, runescape, managerzone, music manager, panfu, club penguin och många många fler)


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0