Brownies + smultrongården!

Hello darlings!

För typ en timma sen kom jag och mamma hem, vi har varit på smultrongården! Fabbes i min gamla klass (och nya lol) mamma äger det så det är väl trevligt. Haha vad konstigt det där lät men aja, vi köpte massa! Eller nej men vi köpte en del, haha! Mamma köpte present till min faster hon har fyllt år, present till ett par som gifte sig igår, ett humanity-armband (som jag för övrigt är kär i!) och ett par ringar! Och en smultronpralin till mig, hehe!

Måste skynda mig här. Har bakat brownies och så fort jag är klar med detta inlägg ska jag springa och ta ut dom! Vill ju inte att dom ska bli brända direkt.

Just nu är mamma och pappa hos dom som gifte sig igår och fikar och sen ikväll ska vi då till min faster som fyllt år! Men hörni nu måste jag springa till ugnen!

PEACEOUT!



Postat av: JBieb Noveller

Är du intresserad av Justin Bieber eller gillar du bara att läsa? Då tycker jag att du ska kolla in på min nystartade novellblogg om självaste Justin Bieber.



Jag hoppas du kollar in och lämnar någon kommentar :)



Kram / JBieb Noveller

2011-06-25 @ 15:19:16
URL: http://jbieb.blogg.se/
Postat av: Fella&Cindra

sv: absolut ! vi har två stycken klara och ett på g, lägger ut med en gång om du har lust att skriva ?

du förstår inte hur mycket såna ord betyder, vi blir verkligen taggade att skriva mer och uppdatera flera gånger om dagen, så tack så mycket, creds till dig och BIEBERLOVE

2011-06-25 @ 20:18:59
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Fella&Cindra

sv: okej, vi har nästan heeeelt brist på idéer och insperation, så det skulle vara awesome att få höra från dig vad du vill läsa, om du har idé på vad som kan hända , vad i noveller allmänt som är bra / dåligt osv och vad i vår novell som är bra/dåligt. nu blev det rätt mycket, men du fattar va ? haha ;p oooooch så kan du väl lista några bra noveller , alltså av såna som skriver bra och sånt också , så vi kan hitta och snappa upp vad som är bra med dem liksom :D allt för att våra läsare ska vara så nöjda som möjligt det vore till stor hjälp verkligen !

2011-06-25 @ 22:51:45
URL: http://bieb.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0