Bieb.blogg.se - JB-novellblogg

Tänkte skriva lite om en utav min favorit JB-novellblogg, den är otroligt bra och jag lovar även om ni inte gillar Justin Bieber kommer ni älska detta!

Två tjejer (Cindra och Fella) skriver och dom är så otroligt duktiga ärligt dom skriver bättre än vissa vuxna författare gör enligt mig.

Men nu om novellen då. Det handlar om en tjej som heter Lana Specielle och hon är 15 år gammal och ska snart gå ut nian. Hon dansar i ett dansteam som heter Elite och hon och hennes dansgrupp har vunnit SM och EM i Junior Disco Dance och fick brons i VM. Efter en termins hård träning ska dom ha uppvisning och efter uppvisningen har deras tränare en överraskning.

Överraskningen är Justin Bieber som har rest runt lite i världen för att leta efter bakgrundsdansare och så kommer han då till Sverige för att leta upp några och han tycker att Lana var bäst och väljer därför ut henne till hans Sverige-grupp utav dansare och sen väljer han då några fler.

Sen flyger dom till Atlanta där dom ska träna och då börjar Lana och Justin umgås ganska mycket och resten får ni ta och läsa!

Det är grymt spännande och jag älskar den så himla mycket. Går inte att förklara, så klicka er in dit för jag lovar ni kommer inte bli besvikna, haha!


BIEB.BLOGG.SE ← klicka!

Postat av: Fella&Cindra

TACK SÅ MYCKET , INLÄGG UPPE OM NÅGRA SEKUNDER !

2011-06-25 @ 20:43:15
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Fella&CIndra

sv: awesome , exakt vad vi ville höra ! skriver inte för mycket här nu ifall nån annan läser men jag (fella) fick awesome bilder i huvudet, det kommer bli bäst och vi har tagit till oss av ALLT du skrev , perfekt kan seriöst inte tacka dig nog ! vi lär höra av oss snart igen , haha ;) T A C K

2011-06-26 @ 15:51:37
URL: http://bieb.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0