Åhus om en vecka

Hola!

Jag vaknade kvart över tolv idag, helt otroligt! Jag vaknar aldrig så sent längre och jag gick inte ens och la mig sent igår! Fast iof. jag låg nog i sängen 2 timmar innan jag somnade haha det var så ljuuust!

På förmiddagen låg jag mest och titta på tv och sen halv fyra hämta jag Isak på fritids och när jag kom hem öppna jag poolen och la mig och sola, sen nu för någon halvtimma sen åt vi kebab, muuuuums! Har inte ätit kebab på evigheter men nu ska jag börja göra det igen, moahaha. Underbart gott ju.

Nu är det bara en vecka kvar till Åhuuuuuuuus! Tjoho. Skitgod glass, fina ställen... I love Åhus! Fast bara själva Åhus. Jag gillar inte att vara där. Jag har aldrig någon i min ålder där så det blir jämt att jag umgås med yngre och det är kul ibland men inte jämt you know. Skulle vara kul att typ kunna cykla in till samhället och vara där en hel dag eller cykla till den stora bryggan och ligga där och sola en dag... Awesome. Synd att jag inte kan göra det i år heller. * Sucka * Men någon dag så!

Bjuder på lite bilder från Åhus förra året!


Vackert eller hur?


Bebisen gillar att jaga "korrar".


Vi samlade ihop nyckelpigor i en hink haha.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0