30-dagars listan

Tänkte ta igen alla delar jag missat på 30-dagars listan i ett-två inlägg, beror på hur långt det blir. Jag gjorde den senaste den sjätte juni vilket betyder att jag har missat 18 stycken. Haha.

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nått annat just nu.
Något jag vill ha mer än något annat just nu är nog en ny telefon som man kan ha appar på. Haha. Gärna en iphone.

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Utländska och brunögda till utseendet, helt klart. ♥ Och han ska ha bra humor, ofcourse! Sen tror jag inte jag faller för så mycket mer, haha.

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Köpa ny bil, köpa en systemkamera med massa tillbehör, en iphone, en ipod, en ipad, en ny gitarr, en resa, shoppa kläder, ge lite pengar till mamma och pappa och ifall det ens skulle bli ett öre kvar skulle jag sätta in dom på banken, men det tvekar jag på. Ska räkna ihop allt. För allt jag skulle köpa skulle det bli 381 800 kronor, alltså blir det 618 200:- kvar, och så kanske jag ger 300 000 till mamma och pappa, då blir det 318 200 kvar. HAHAHA.

Dag 8 – Mitt andranamn – och vad jag tycker om det.
Erika och jag tycker att det är ganska fult och gammalt på något sätt, hade hellre hetat något annat men jag är nöjd. Det är ju bättre än Britta-Gunilla typ.

Dag 9 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Att jag aldrig fullföljer något, ger upp för lätt.

Dag 10 – Meningen bakom mitt bloggnamn.
Fråga 9 snart 10-åriga Mathilda det.

Dag 11 – Bild på mig och min bästa vän.
Har tyvärr ingen bästa vän men min kusin är som min bästa vän, hon betyder allt för mig.

Den gamlaste bilden jag har på datorn typ! Från 2009 - har vi förändrats eller!?

Dag 12 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Har haft på mig ett trosor från Victoria's secret, ett par rosa shorts från H&M och en grön innebandy-tröja som det står "Mathilda" på ryggen på, pyjamas-kläder med andra ord, så jag visar nog inte upp det. Hehe.

Dag 13 – Någonting jag oroar mig för.
För tillfället - Justin Bieber.

Dag 14 – En bild på ett ställe jag vart på.

Turkiet, miss it so much! ♥

Dag 15 – Mitt drömbröllop.
Mitt drömbröllop är såklart med Justin Bieber. Vi ska gifta oss på någon romantisk, tropisk ö och det ska vara ett privat bröllop bara våra familjer typ och såklart hans crew då! Sen ska Frida vara brudtärna och sen får Ryan vara best man och så ska vi ha en lila tårta och sen ska vi på smekmånad till Hawaii! Grymt va?

Nästa inlägg med resten utav delarna kommer inom kort!






Postat av: frida

aw, fina du!

du betyder allt, jag älskar dig!

<3

2011-06-25 @ 14:07:29

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0