30-dagars listan (del 2)

Dag 16 – En bild på mig själv för två år sen.

Gården 2009. 2009 var nog ett utav dom roligaste åren i hela mitt liv, saknar! ♥

Dag 17 – Någonting jag ångrar.
Att jag inte åkte den här "gungan" i kloten. Det såg sjukt kul ut.

Dag 18 – Min första kärlek.
Jag var sex år, det var alltså i lekis. Vi övade inför något sånt här uppträdande och jag stod bredvid en i min klass och vi skulle pussa den bredvid oss på kinden i en del utav uppträdandet och hålla hand typ och då kände jag mig jättekär i killen som jag pussade så tänkte jag "när vi slutar ska jag fråga om han vill bli ihop med mig!" (ja man sa ihop när man gick i lekis) och så var jag jättenervös och sen när vi väl slutade gick jag till hans del utav kapprummet och frågade, och han sa ja! Det var min första kärlek. Känslan jag kände då, man. Jag var otroligt kär, haha.

Dag 19 – Innehållet i min väska.
Jag har ingen handväska så tyvärr kan jag inte visa det, haha.

Dag 20 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Selena Gomez, för att hon är Justin Bieber's flickvän och jag skulle verkligen dö för att få vara Justin Bieber's flickvän även om det bara var för en dag!

Dag 21 – Vad jag åt idag.
Frukost - en macka och mjölk. Lunch - plättar. Kvällsmat - pommes frites, något konstigt kött och sparris, namnam.


Dag 22 – Min favorit plats.
Åhus helt klart!

Skulle postat en bild men är trött som in i h-vete och det är ju midsommar imorgon/idag så ja... Vi hörs väl imorgon! Peaceout.





Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0