14 maj - Åkdag

Börjar med Turkiet-inläggen nu och det första är den 14:de maj då vi åkte!

Det började med att vi åkte och lämnade av Viggo, sen åkte vi mot Arlanda men stannade i Sigtuna och luncha, åt bakad potatis vilket var makalöst gott! Sedan fortsatte vi mot Arlanda och när vi kom fram såg vi att planet var två timmar försent. Great. Så vi checkade in, lämnade väskorna och gick till tax-freen och kollade runt. Jag köpte godis, tuggummi och en tidning.

Sen efter ett par timmar var planet där och det var dags att checka in. Sen satte vi oss på planet och jag lyssnade på JB-låtar på min ipod och skrev ner en mening från varje låt på ett block, det var underhållande haha. Sedan blev jag helst plötsligt sjukt snorig och jag kände hur det började rinna men när jag försökte dra in det så gick det inte och sen, dropp, en bloddroppe på mitt block. Jag började alltså blöda näsblod och det blev världens kalabalik men sen efter typ en kvart hade jag ett papper i näsborren och satt och fortsatte med det jag höll på med.

Sedan landade vi, hämtade väskor och satte oss sedan i en buss påväg mot hotellet men busschauffören körde fel och allt slutade med att vi kom fram vid fem-halv sex tiden istället för två-tre. Härligt!


M. U. M. S.


HEJDÅ SVERIGE.


Hehe.


Hello Turkland!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0