Woho!

Tjo!

Hur är det med er people? Jag är väldigt glad just nu, hohoho! Dock får ni inte veta varför riktigt än, hehe.

Egentligen så har jag inte gjort speciellt mycket sen sist jag bloggade så jag har inte så mycket att skriva, woopzie.

Men jag kan lägga in lite bilder på min nya vovve! Den heter Mr.Bieber och den är nästan lika söt som Viggo, fast bara nästan. Har inte skrivit om honom, vet faktiskt inte varför.. Men här har ni iallafall en bild! COPYRIGHT!


Man fick med ett koppel vilket var tur.

Postat av: Anonym

vi har svarat ;) /bieb.blogg.se

2011-07-21 @ 21:05:37
Postat av: StoriesbyJulia - En novellblogg

Gillar du Justin Bieber noveller? Då är min novellblogg helt rätt för dig!

Just nu håller jag på med en jättekort novell som inte har något med Justin att göra, men nästa som jag planerar att börja på nästa vecka kommer handla om Justin. Fast på ett lite annorlunda sätt.

Kika in min novellblogg om du är intresserad!

Kramar från Julia :)

2011-07-21 @ 23:36:56
URL: http://storiesbyjulia.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0