Vilma, Kolmården..

Hello darlings!

Idag har jag varit med Vilma och det är anledningen till att jag inte bloggat! Vi har badat, snackat, fotat, varit inne på datorn litegrann, klippt ut bilder på Lady Gaga och Paris Hilton från Julia-tidningar, m.m. Haha jag har haft sketakul! Och imorgon blir hon tonåring, GRATTIS I FÖRSKOTT GUMMAN! ♥

Sen på fredag drar vi till Kolmården där vi ska bo på hotell en natt med Eve och hennes familj. Det ska bli grymt kul!

Har väl inte så mycket mer att säga, här kommer några bilder från dagen:


Vi träffa Vilmas grannes katt som heter Smilla.


Och vi bestämde oss för att ta kort med henne.


Världens gulligaste katt! Och anledningen till att jag tog två copyright: bilden på kissen blev otroligt bra och jag vill inte riskera att folk tar bilden när det inte ens är min katt.


Så gullig!


Men helt plötsligt ville hon inte vara med på bild längre...


...så hon visade bara bakdelen för kameran.


...


Hopp!


Påväg hem såg jag en död orm!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0