Trist dag

Hello darlings!

Har inte gjort mycket idag och kommer nog inte göra det heller eftersom pappa har semester men ändå jobbar och mamma jobbar.. Sjukt tråkigt.

Ändååå. Vad gör jag om dagarna egentligen? Det känns som att jag tittar på klockan, blinkar till och sedan har det gått flera timmar.. Men jag har inget att göra så det blir mest TVn och datorn I guess.

Sitter och gör massa outfits på Polyvore just nu, har varit medlem på den sidan ett bra tag men sist jag gjorde outfits var typ förra sommaren haha. Gör just nu massa collage med kläder som är "min stil" typ. Mycket oversize, hehe.

Men vi höres I guess, kanske går ut och fotar sen ifall min bror vill!

Kram på er.


Jag och min onepiece för några månader sedan då man kunde ha onepiece utan att svettas ihjäl!

Postat av: Fella&Cindra

sv: nope, ingen skugga på texten ;)

2011-07-22 @ 17:31:34
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Fella&Cindra

sv: det står i mailet .. ? ;)

2011-07-22 @ 22:32:46
URL: http://bieb.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0