Oh man..

Hey all!

Är hemma nu, inte roligt men nu har man ju datorn och alla underbara vänner! Och såklart ens egna säng, ens egna rum, GARDEROBEN, en tvättmaskin, EN DUSCH MED HUR MYCKET VARMVATTEN SOM HELST, you name it... Haha.

Hade grymt kul i Åhus! Har lite bilder också som jag ska visa er men inte just nu för jag har inte photoshop på denna dator men ifall jag får ett svar utav några personer kan det bli så att jag byter dator till en med photoshop och då kan det bli så att jag copyrightar bilderna som leder till att jag kan lägga upp dom antingen idag eller imorgon!

Har kanske sumpat den största chansen i mitt liv att få folk att uppmärksamma mina designer (jag gör inte knallrosa och limegröna designer längre som jag gjorde förut, hosthost...) men jag kan ha tur... Jag skulle göra nästan vad som helst för att få den chansen tillbaka, oh man... (anledningen till rubriken)

Måste berätta en rolig sak bara! Valde att ta ut min näspiercing för några veckor sen för att det gjorde så ont och jag hade sådana stora problem med att få i den och det blödde o.s.v. o.s.v. och när jag tog ut den så vart det en stor röd klump kvar där den hade suttit, som att det som varit innuti min näsa vänt sig ut och in. Sen i Åhus började jag att tvätta den varje dag och sen idag när jag satt i soffan hos Frida sa hon "Har du satt i din piercing igen?" då sa jag ironiskt "Japp!" för jag trodde att hon menade den lilla pricken jag haft hur länge som helst.

Sen när mamma kommit hem några timmar senare sa hon att det kanske är bäst att jag tvättar näsan och försöker stoppa i en piercing igen. Frida var fortfarande med mig då. Rasande gick jag till toaletten (för jag vet sådana problem som jag/vi hade med att få i piercingar) för att tvätta den, slet av en förpackning av sprit-servetter och började tvätta när jag fick syn på en piercing. Jag fick världens jäkla chock. Vart fasen kom piercingen ifrån!? Helt sjukt, haha. Den har väl på något sätt åkt igenom näsan och fastnat när vi förgäves försökt få i nya... Heeeelt sjukt alltså, haha!



Man ser inte mycket på bilderna men det är bara en rosa pärla och lite blod runtom. Mysigt värre?

Postat av: Fella&Cindra

sv: Nej nej gud det är lugnt!

Vi har inte fått tag på någon annan än men du behöver inte sitta uppe hela datten, gör den när du har tid så är det okej bara!

2011-07-20 @ 19:58:09
URL: http://bieb.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0