Konstig dröm

Godmorgon darlings!

Inatt drömde jag världens sjukaste dröm tror jag...

Vi var i Åhus och så kom Paris Hilton och hennes föräldrar dit fast hennes mamma var en blandning av mamman åt Kelly Osbourne (glömt vad hon heter..) och Paris Hilton's mamma. Så skulle vi ha någon danstävling för att några skulle få vara med i en musikvideo typ och jag hittade min tävlingsnummerlapp i min mormors smyckesgrej som man kan hänga upp (och hon har inte ens en sådan).

Sen när jag kom upp till det stora sovrummet (där tävlingen skulle vara) så skulle man dansa i den ena sängen och så satt jag och vänta i den andra sängen även fast man skulle vänta utanför. Dom sa att dom nyduschade skulle få dansa först så jag sprang ner och duschade och satte upp två tofsar för det skulle vara något konstigt tema... Sen sprang jag upp igen och kollade på när några dansade. Hennes mamma var astrevlig och snacka med mig hela tiden.

Sen kom Paris lillebror helt plötsligt och hoppade upp bredvid mig i sängen och jag puttade ner honom och efter det så hatade dom alla mig typ.. Sen när jag skulle dansa failade jag och ramlade ner och det slutade med att Vilma (jag vet inte hur hon kom med i drömmen men haha) fick vara med men inte jag!

Och förresten, GRATTIS VILMA!! ♥

Idag ska jag och Isak bada, jag försöker lära honom att dyka efter föremål på botten..

Men nu ska jag dra, byebye!

Postat av: Fella&Cindra

sv: Det ser jättebra ut, men vi vill gärna att inläggen ska vara lite bredare, plus att det ska vara mellanrum mellan menyn och inläggsspalten, som på bloggen nu ;)

2011-07-28 @ 11:18:45
Postat av: Fella&Cindra

förlåt för sent svar! men kolla din mail om några minuter ;)

2011-07-31 @ 16:53:10
URL: http://bieb.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0