I'M ALIVE!

Hola!

Tänkte slänga upp en liten sammanfattning om dagarna som gått, jag och Frida har haft kuuuuuul och det suuuuuuger att hon ska åka hem idag tycker jag! Men ikväll kommer Eve m. familj så något positivt är det ju iaf... Hah.

Måndag - Vi åkte till Rusta, elgiganten, Jysk, m.m. och sen när vi kom hem chillade vi mest. Kommer inte ihåg speciellt mycket men har massvis utav bilder men dom kommer inte upp förrän jag kommer hem, om 7-8 dagar med andra ord. På kvällen tog jag och Frida modellbilder på varandra.

Tisdag - En familj kom och vi köpte cyklar, sen cyklade jag, Frida och mamma iväg och handlade. Tog modellbilder på kvällen också. Kommer inte ihåg mycket från den dagen heller...

Onsdag - Jag och Frida cyklade till Täppet och chillade och såg två driljarder snygga killaaaaar! Sen köpte vi två nya cyklar också och eftersom alla cyklar var upptagna tog Frida min cykel, mamma tog en cykel utan bromsar och jag tog en barncykel utan bromsar. Härligt haha jag såg ut som en tönt och när vi cyklade förbi två snygga killar och en ful kille som var tjock skrek dom "crazy!" till mig och några garva åt mamma och ja. Mycket hände den dagen. På kvällen lekte jag med världens sötaste lilla flicka, den andra familjens barn, Emma. Hon började gråta när vi skulle plocka undan haha.

Torsdag - Vi åkte till Kristianstad och shoppa! Köpte en asfin Jeansjacka och ett USA-maglinne typ. Skitfint! Sen påvägen hem cyklade jag och Frida hem en bit med dom nya cyklarna, herligt.

Fredag - Vi käka glass varje dag förresten, även denna. Vi handlade... Sen kom Fridas föräldrar på kvällen och vi grilla, herligt!

Lördag - Handlade på förmiddagen och solade hela dagen typ. Sen på kvällen käka vi glass, gick runt i torget och shoppa litegranna, tog modellbilder, m.m.

Idag har jag och Frida cyklat upp till torget och checka runt lite, såg även en tjej med Anorexia som tränade... No comments. Sen nu blogga jag och sen ska vi göra våran one minute-workout och sen ska Isak spela dator och sen ska jag ner till stranden och sen ska Eve och dom komma och sen ska Frida åka hem (JAG VILL INTEEEEEEE) och sen ska jag hinna med massa mer och jag måste läsa www.bieb.blogg.se CHECK IT OUT!!! Och nu måste jag avsluta detta inlägg bilderna kommer som sagt om 7-8 dagar PUSS!!!!

Postat av: Fella&Cindra

aaw gullunge som länkar ;) tack sötis ! hur går det med designen ? <3

2011-07-11 @ 00:32:27
URL: http://bieb.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0