GODNATT

Den här kvällen var nästan lika rolig som igår! Vi var med en utav killarna som vi var med igår och hans lillebror idag, mycket skoj! Massa bilder blev det och ganska mycket skratt, längtar inte hem! Längtar bara efter MIN säng, Frida, att få läsa brevet från nya skolan... Åhus äger! I allafall när man har såhär kul!

Har inte varit uppe såhär sent på väldigt länge och jag är så trött nu så att jag nästan somnar! Men nu ska jag sova. Skönt att jag kommer somna fort.

Godnatt!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0