Godmorgon!

Good morning darlings!

Igår var jag med Frida och vi hade skeetakul som vanligt! Vi badade typ 4-5 gånger, bakade, låg i vår utesoffa och snackade/chillade, grillade, gjorde sallad, m.m. Men efter att vi ätit gick hon hem och då hade Bell varit hos oss ett tag så jag snacka med Bell igår och sen vid halv ett gick dom hem och då hoppade jag in i duschen och sen gick jag och la mig!

Och idag ska jag och mamma till plantagen och jag ska försöka övertala henne att åka till Marieberg men vi får se hur det går. Men jag hoppas att vi åker till Marieberg. Annars dör jag. Eller något.

Nu ska jag gå in på spela.se och köra ett askul taco-spel. Hittade det igår när jag dog för jag hade så tråkigt. Woho!

Peaceout!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0