Frideli!

Hello darlings!

Idag ska jag vara med Frida så då händer något kul iallafall, yay! Jag, pappa och Isak skulle åkt till Coop och köpt något till avloppet (det blev stopp igår typ så det lukta bajs i hela huset, HAHAHA) men det kan ju pappa och Isak göra själva nu, moahaha.

Ska försöka få pappa att köpa en almanacka till mig idag men jag kommer faila om jag känner honom rätt... Hehe men man kan ju alltid försöka, right?

Igår tog jag bilder på Viggo utifrån när han låg vid ett fönster så här kommer bilder:




Copyright på dom, det ser ni ju, så kopiera INTE!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0