DAGAR KVAR TILL ÅHUS: 1! INTE ENS DET!

Hej darlings!

Är otroligt glad just nu, ahh! Ni anar inteeeee! Är så grymt taggad till Åhus, vet ni hur kul det kommer bli eller!? Var med Frida idag och i stort sett hela dagen har vi packat. Haha, men det har varit kul det med! Imorgon blir det ungefär 6 timmar i bil och sen kommer vi ju fram till Åhuuuuuuus!

Jag ska fixa en skåning till Frida och Frida ska fixa en skåning till mig! HAHAHAHAHAHAHA! Vi får se hur det blir... HAHAHA.

Men just nu fixar jag lite låtar till ipoden som vi kan ha när vi chillar på stranden eller bara är rastlösa någon daaag. Ska ta med mina Urban och en högtalare också! Är inte riktigt klar med packningen än. Några saker ska ner i neccessären, elektronik-grejerna ska jag slänga ner i väskan imorgon och sen handdukar och lakan vilket jag fixar innan jag går och lägger mig. Det sista är tråkiga skit. Vet inte ens vad jag ska ha med mig, bajs.

Men ska ladda ner alla låtar nu, det är massivs! Måste ju sova också, gaaah. Mycket på en och samma gång. HAHAHA. Som ni märker är jag lite sprallig just nu, tjoho!

Vi hörs väl med mobilbloggning imorgon, ska försöka lära mig det där... Eller ja, fixa in mobilen och lalalala.

MEN VI HÖRS, HEJDÅ!


Glad chey!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0