DAGAR KVAR TILL ÅHUS: 00000000000000000!

Hello!

Jag är grymt taggad till Åhus, IDAG ÅKER VI! Just nu håller jag på och fixar in låtar till min mobil, m.m. ... Så jag var tvungen att använda datorn litegranna. Sen ska jag packa ner det sista och sen är jag klaaaaaaaaaaaar! Tadaaa!

Tydligen ska det vara dåligt väder idag och imorgon där vilket inte är så kul men på tisdag ska det vända, tjoho!

Tänkte fixa så jag kan mms-blogga och sen så loggar jag ut! Men vi hörs väl när jag mms-bloggar antar jag.

PEACE!


Två år gammal bild! Saknar håret! Dom där brillorna är sönder nu dock, inte direkt för att jag skulle använt dom men haha.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0