Asrolig kväll

HELLO!

Är ganska glad just nu för jag har haft världens roligaste kväll typ! En sak var lite jobbig bara men, hehe.

Har varit med några killar och Eve, vi har haft sjuuuuuuuuuuuuuuuukt kul! Seriöst vi kom hem typ tio i ett för en av killarna var tvungna att gå hem, annars hade vi lätt kunnat varit hela natten typ haha! Tog massa crazy bilder, killarna var galna! Hahaha vi ska kanske träffas imorgon fast en utav killarna har fotbollsturnering och Eve fyller år... Fast på söndag kan vi nog träffas! Men då ska Eve hem så då blir jag ensam med dom, hjälp! Haha, hade varit askul om Frida vart här.

Och helt otroligt nog var jag inte blyg. Jag måste ju träna på att träffa nytt folk eftersom jag börjar Lillån nu så jag snackade massor med dom. Hahaha.

Jaja snart blir det väl att sova, PEACE.


AHAHAHAHA. Herregud.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0