ÅHUUUUUUUUUUUUUUS!

Hello!

Just nu är vi i ÅHUUUUUUUS! Tjohoooo! Vi kom fram typ tio i åtta igårkväll vilket var niiiiice. Då åt vi donken sen packade vi in och sen spelade jag, mamma och Frida spel. Anledningen till att jag inte mobilbloggade var att när jag skulle publicera inlägget så försvann täckningen! Not funnyyyyyy!

Men nu dååå. Idag dåååå. Vi har hållt på i trädgården. Handklippt gräs, räfsat och lyft bort blomlådor. Sen när pappa och Isak kommer upp från stranden ska vi åka till en blomaffär och sen ska vi till Ica för att köpa det vi glömde och sen ska vi till GLASSBÅTEEEEEEEEEEN! JAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Okej jag är lite taggad. Det märker ni kanske. Nu äter vi Ballerina kladdkaka vanilj, mm... Här kommer iallafall lite webcam-bilder så uppdaterar jag senare med bättre bilder, peace!






Spöke!










Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0