ÅHUS MED FRIDA!!!

Hello darlings!

Idag har jag inte gjort mycket alltså. Badat, tittat på TV, grillat, varit vid golfkiosken... Det vanliga typ. Och i övermorgon åker jag till Åhus vilket jag inte såg fram emot ett skit men det gör jag nu för att...

MIN KUSIN FRIDA SKA MED!!!!!!!! Vi åker på söndag då och så är hon där med oss söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag och på fredag kanske hennes mamma och pappa skulle komma och då ska dom stanna tills på söndag då dom åker hem, FATTA VAD NICE!!!! Jag har tjatat hur länge som helst på hur j*vla tråkigt det ska bli men nu kommer det bli skitkul, OH MY GOOOOOOD!!!!!! Jag döööööör! Vi ska snacka med snygga skåningar!!! HAHAHA.

Förlåt för alla utropstecken men fattar ni vad glad jag är eller?!?!?!?! OH MY BIEBER!!!!


HAPPYHAPPYHAPPY!

Postat av: Fella&Cindra

sv: aah , klipper du ut / beskär bilder också ?

2011-07-02 @ 12:13:49
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 19:36:10
URL: http://smsalåna.nu

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0