Vilma

Hello blog!

Idag har jag som sagt varit med Vilma och i förra inlägget som Vilma gästbloggat såg ni ju lite vad vi gjort. Men ja, direkt efter skolan gick vi hem till mig och hämta kameran och lämnade min lillebror sen gick vi hem till henne och då fick jag se hennes rum, hennes systers rum och deras nya gästrum. Sen fick jag även en födelsedagspresent, tack sötnooooos! ♥ Assnällt.

Sen åt vi mellanmål och efter det spelade vi in lite filmer där vi dansade och så kollade vi på lite videos på youtube. Sen "bytte vi om" och spelade in en till video fast det gjorde vi på hennes övervåning och så flyttade vi bort möblerna och jaa, kaos hahaha. Efter det kollade vi på skitgamla bilder och videos (bl.a bilden som Vilma la in i förrförra inlägget) och efter det gick jag hem. Väldigt lyckad dag.

Just det, i skolan idag så läste min lärare upp vad jag skrivit i min skoldagbok för hela klassen, hahaha. Han är så ball.

Men här kommer bilder på vad jag fick av min söta vän idag:


Tre nagellack!


En jättefin neccesär.


Sex nagelfilar.


Nagellacksborttagningsmedel.


Ansiktsmask.


Och massa tofsar!

Tack så jättemycket fina vän. ♥



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0