Skola

Hello!

Kom nyss hem från skolan. Har varit en rätt tråkig dag eftersom det inte var någon musik men det var kul på morgonen för då var det först läsgrupp och sen skalagrupp så jag slapp sitta i klassrummet haha.

Efter skolan har jag bara ätit en crossiant och spelat nintendo ds, haha Isak (min lillebror) ville att jag skulle göra det.

Ska ut och ta lite bilder snart ifall Isak går med på det, hörs väl med nya bilder senare i sådana fall.

Kram!



Jag idag, älskar min nya cardigan som jag hittade i garderoben. Inte speciellt bekväm kanske men ack så snygg.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0