Promenad

Hej bloggen!

Jag bloggar väldigt dåligt som ni märker men jag har inget att blogga om och har inga roliga bilder eller någonting. Bloggar bara för att jag måste, och det är ju inte så kul.

Igår var jag med Vilma och vi hade sjukt kul. Vi hämtade henne klockan elva typ och då åkte vi mot badet, sen badade vi till klockan halv två och då gick vi och bytte om, duscha, o.s.v. och sen så skulle pappa till bolaget så då åkte vi dit men det var stängt så då gick vi till kebabhuset och jag åt universums godaste pizza.

Efter det åkte vi hem och målade naglarna, det vart rätt bra förutom att jag råka klanta till det och alla vita streck på högra handen blev utsmetade. Efter det tog vi fram massa olika kläder och så klippte vi sönder ett par jeans till shorts och sen började vi fixa en "kesha-outfit" och så sminkade vi sönder oss och så satte vi på oss kläderna och tog ovanliga accessoarer och sen gick vi ut i det kolsvarta, kalla mörkret och tog bilder sen gick vi ner i källaren och tog bilder tills batteriet på kameran tog slut.

Efter det gick vi in och tog på oss klänningar och tvättade bort allt smink och tog idomin på läpparna och lekte fjortisar med kesha-frisyren vi hade, hahaha. Efter det satte vi på oss stickade tröjor och dansade på wii och sen spelade vi the sims 3 tills hon skulle hem.

Sjukt rolig dag helt enkelt. Alldeles nyss kom jag hem från en promenad, jag och mormor var ute med Viggopiggo.

Ska fortsätta plugga nu som jag gjort ett tag... Kram.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0