Pappas födelsedag!

Hej kära läsare!

Ska alldeles strax kila iväg och hämta min lillebror på fritids men tänkte bara slänga upp ett kvickt litet inlägg här först. Idag fyller min kära far 43 år, grattisgrattis! Tanken var att vi skulle fira han på morgonen men han går upp runt klockan sex och mamma sov då så ja, det blev inget... Så vi firar honom ikväll istället när mamma kommer hem!

Igår var jag och mamma som sagt på Marieberg och jag köpte sjukt mycket tycker jag! Ett par leggings på Cubus, en skjorta/blus på Cubus, ett linne på Cubus, ett linne på Blu di Blu och ett par leggings på Gina tricot! Har på mig leggingsen och båda linnerna idag, haha.

Bilder på allt och priser kommer upp så fort jag kommit hem och hunnit "redigera" dom och sätta på vattenstämpel, hinner absolut inte nu.

Tyvärr kommer ingen bild upp i detta inlägg för jag hinner inte fixa det nu, haha.

Kram.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0